DKSoft SoftWare Applications
SoftWare-HardWare
Αρχική               Υπηρεσίες               Πελάτες               Υποστήριξη               Ο Λογαριασμός μου               Επικοινωνία
Υποστήριξη από τήν
DKSoft SoftWare Applications
Τεχνική Υποστήριξη
Η τεχνική υποστήριξη που σας παρέχει η εταιρεία μας αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα προσόντα μας έναντι του ανταγωνισμού.
Η τεχνική υποστήριξη θεωρούμε ότι πρέπει να είναι άμεση και ουσιαστική, ενώ σε κάθε περίπτωση όπου υπάρχει πρόβλημα πρέπει να δίνεται μόνιμη και ουσιαστική λύση.

Οι υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν:

Τηλεφωνική Υποστήριξη
Η τηλεφωνική υποστήριξη, έχει σαν σκοπό να καλύψει τις άμεσες ανάγκες και τα καθημερινά μικρό-προβλήματα ή να σας βοηθήσει σε καθημερινές εργασίες σας.
Έμπειρο, ειδικευμένο και πάντα γνώριμο προσωπικό απαντάει στα προβλήματα που μπορεί να έχετε.
Παρά το γεγονός ότι κάθε άτομο της τεχνικής υποστήριξης είναι σε θέση να λύσει κάθε σας πρόβλημα, η κάθε εταιρεία έχει συγκεκριμένο άτομο που γνωρίζει καλύτερα όχι μόνο το δίκτυο και τις εγκαταστάσεις σας, αλλά πολύ περισσότερο διατηρεί προσωπική επαφή ώστε να υπάρχει καλύτερη αντιμετώπιση οποιουδήποτε προβλήματος και απορίας.
Για να μιλήσετε με τη τεχνική υποστήριξη δεν έχετε παρά να καλέσετε στο 210-6420724 από τις 9.30 μέχρι τις 17.00 καθημερινές, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και λοιπών Αργιών.
Εάν δεν πρόκειται για έκτακτη ανάγκη, σας ενθαρρύνουμε να χρησιμοποιήσετε την ηλεκτρονική αίτηση υποστήριξης που λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο.
Εάν πρόκειται για έκτακτη ανάγκη και είναι εκτός των ωρών λειτουργίας της τηλεφωνικής υποστήριξης, μπορείτε πάντα να καλέσετε στα κινητά τηλέφωνα του υπεύθυνου για την εταιρεία σας, και του αρμόδιου τεχνικού.
Ηλεκτρονική Υποστήριξη
Η ηλεκτρονική υποστήριξη, παρέχεται μέσω των σελίδων μας στο Internet.
Η ηλεκτρονική υποστήριξη αφορά συνήθως προβλήματα που δεν είναι επείγουσας κατάστασης και δεν απαιτούν άμεση επέμβαση και παροχή βοήθειας.
Σε αυτές τις περιπτώσεις η τηλεφωνική υποστήριξη είναι σαφώς ταχύτερη και αποτελεσματικότερη.
Στις περιπτώσεις όμως που ένα πρόβλημα είναι δυσνόητο, αποτελείται από ειδικά χαρακτηριστικά που πρέπει να ειπωθούν γραπτά, ή που δεν άπτεται άμεσης επέμβασης, η ηλεκτρονική υποστήριξη είναι αποτελεσματικότερη.
Ιδιαίτερα στις περιπτώσεις εκτός ωραρίου υποστήριξης και αργιών μπορεί να είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική και πολύ ταχύτερη, επειδή:
- Λειτουργεί όλο το 24ωρο.
- Το αίτημα σας λαμβάνεται άμεσα και ειδοποιείται τεχνικός για να σας απαντήσει, ακόμη και εκτός ωρών λειτουργίας της τεχνικής υποστήριξης.
- Η αίτησή σας γίνεται εγγράφως και εγγράφως λαμβάνετε την απάντηση.
- Ειδοποιείστε με e-mail για την απάντηση, ενώ μπορείτε κάθε στιγμή να ενημερώνεστε για τη κατάσταση του αιτήματος υποστήριξης.
- Μπορείτε να ανατρέξετε σε παλαιά προβλήματα καθώς παραμένουν στο σύστημα και έχετε πάντα πρόσβαση σε αυτά.
- Ολη η διαδικασία υποστήριξης ακόμη και αν απαιτεί επαναληπτικές ερωτήσεις ή απαντήσεις εμφανίζεται σε ενιαία μορφή.
- Μπορείτε να δείτε ανώνυμα προβλήματα που έχουν παρουσιαστεί σε άλλες περιπτώσεις και να βρείτε έτοιμη απάντηση.

Κλήση και επίσκεψη Τεχνικού
Οποιαδήποτε στιγμή θέλετε μπορείτε να καλέσετε τεχνικό στην εταιρεία σας για να λύσει οποιοδήποτε πρόβλημα, να σας υποδείξει οποιαδήποτε λειτουργία ή για οποιοδήποτε άλλη αιτία.
Η κλήση τεχνικού γίνεται μέσω e-mail, μέσω της on-line υποστήριξης, ή με τηλεφωνική επικοινωνία.
Σε περίπτωση έκτακτου προβλήματος που υπάρχει άμεση ανάγκη, μπορεί να γίνει έκτακτη κλήση (express), όπου ο τεχνικός θα σας επισκεφθεί άμεσα.
Η χρέωση για την απλή επίσκεψη τεχνικού είναι ανά ωρα βάσει τιμοκαταλόγου της εταιρείας μας, και παρέχεται χωρίς επιπλέον χρέωση μετάβασης στην Αθήνα, το Πειραιά και τις γύρω περιοχές.
Σε περίπτωση έκτακτης κλήσης, υπάρχει πρόσθετη εφάπαξ επιβάρυνση 50,00 euro. Απομακρυσμένες ή δύσβατες περιοχές μπορεί να υπόκεινται σε επιπρόσθετη χρέωση μετάβασης που εξετάζεται ανά περίπτωση.
Επισκέψεις σε περιοχές εκτός Αττικής έχουν ελάχιστη χρέωση 5 ωρών.
Σε περίπτωση που δεν είναι εξασφαλισμένη η μετάβαση και πιθανή διαμονή, υπάρχει επιβάρυνση με τα αντίστοιχα έξοδα.
Στη προσπάθειά μας για αντικειμενικότερες χρεώσεις, σε περιπτώσεις συγκεκριμένων έργων (π.χ. εγκατάσταση εκ νέου υπολογιστών ή δικτύου) υπάρχει η δυνατότητα χρέωσης με το έργο και όχι με την ώρα.
Σε κάθε επίσκεψη, ο τεχνικός συμπληρώνει ένα έντυπο επίσκεψης, και εσείς λαμβάνετε το τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών μαζί με τη μηνιαία αναφορά επισκέψεων.
Εταιρείες που έχουν συχνή ανάγκη υποστήριξης με συνεχή συνεργασία υπόκεινται σε ειδικά προγράμματα συντήρησης, όπως το πρόγραμμα επαναληπτικών επισκέψεων και συντήρησης.
                                                
 
 
Η Διεύθυνση σας:54.221.9.6